środa, 8 czerwca 2016

LBA nr 2 !!!

Do LBA nominowała mnie    z bloga http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.fi/ z nominację serdecznie dziękuję 



1. Trzy przedmioty bez których nie mogłabyś żyć?

Czytnik e-book, telefon i notatnik.

2. Jakie trzy rzeczy zrobiłabyś mając magiczną różdżkę?


Wyczarowałam bym sobie skrzydła, wyleczyła kogoś z śmiertelnej choroby i zakończyłam bym wojny.

3. Jaki gatunki filmów lubisz najbardziej oglądać?

Fantasy i  Romans .

4. Z jakich dwóch powodów piszesz bloga?

Po pierwsze chciałam zacząć pisać, a po drugie kocham to.

5. Twój ulubiony serial/e?


Pamiętniki Wampirów, The Originals, Shadowhunters, Tajemny Krąg, Angel anioł ciemności, Buffy postrach wampirów.

6. Twój ulubiony owoc/e?

Brzoskwinia, arbuz i truskawki.

7. Gdzie chciałabyś pojechać w te wakacje i dlaczego? 


Chcę jechać do babci i tam jadę.  Chcę jechać, bo nie widziałam jej od dwóch lat.

8. Co czyni cię dziwną w oczach innych?


To, że kocham czytać. 

9. Twoja ulubiona potrawa?


Pierogi ruskie , gołąbki, zapiekanka makaronowa i wszystkie sałatki tego świata. :)

10. W czym jesteś dobra?


W pisaniu, chyba. :)  W wydawaniu pieniędzy, na książki. 

11. Gdybyś wygrała 10 000 zł, na co byś przeznaczyła pieniądze?


Na masę książek. Już to widzę, pokój cały w książkach.


Nikogo nie nominuję 

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana d LBA! Więcej informacji znajdziesz na jaceiclaryczylimiloscmimowszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś, albo jutro odpowiem na nominację. :-)

    OdpowiedzUsuń